Altijd weten waar je aan toe bent

Wilt u ook compleet ontzorgd worden?

Goed draaiende IT systemen
Beveiliging en backups
Persoonlijk contact
Toegang tot strategie
Procesgebonden werk
Vriendelijke support
Onderhoud
€35,30
maandelijks, per gebruiker
Voor het MKB dat regelmatig onderhoud en goede beveiliging wenst. Onsite bezoeken worden in rekening gebracht; hier tegenover staat een vast laag maandelijks tarief.
24/7 Monitoring
Preventief onderhoud
Gestructureerd doorvoeren van patches en beveiligingsupdates van Windows besturingssystemen
IT-documentatie en administratie
Anti-virus: conventioneel, maar krachtig
Ongelimiteerde remote helpdesk van 08:30-18:00
Groei
€52,95
maandelijks, per gebruiker
Voor het MKB dat baat heeft bij innovatie en uitstekend draaiende systemen. Aangezien al het onderhoud en support ingerekend zit, kom je nooit voor een verrassing te staan.
Alles binnen Onderhoud, plus:
Patches en beveiligingsupdates van third-party software
Netwerkbeheer
Self-healing systemen
Ieder kwartaal een bezoek om strategie te bespreken + uitgebreide rapportage van ontwikkelingen
Disaster recovery planning
Management van softwarelicenties
Ongelimiteerde onsite support, wanneer wij het niet remote kunnen oplossen
Geen voorrijkosten
Meest Gekozen
Maatwerk oplossing
€XX,XX
maandelijks, per gebruiker
We verkennen de doelstellingen en visie van uw bedrijf, zodat we deze kunnen afstemmen op perfect passende technologie.
Inclusief Microsoft en security licenties
Maak gebruik van onze ervaring om technologie-optimalisaties op lange en korte termijn mogelijk te maken.
Adviespakketten op maat

Veelgestelde vragen

Wat zijn de prijzen voor hardware en/of IT-installatie?
Voor IT-installatie bel je ons even, want voordat wij een schatting kunnen maken, moeten we je wensen begrijpen.
Zijn jullie gecertificeerd en zo ja, welke certificaten hebben jullie?
Absoluut. Wij zijn ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd. De ISO certificering garandeert absolute privacy en het toepassen van best practices, terwijl ons NEN certificaat ons toestaat om dit ook toe te passen in de medische sector.
Wat als ik iets mis in de pakketten, of iets niet nodig heb?
Dan bespreken we dat gewoon even en passen we de prijzen aan.
Moet ik een contract voor de lange termijn afsluiten?
Nee, dat vinden we een beetje ouderwets. Als je niet tevreden bent, dan moet je toch gewoon weg kunnen? Natuurlijk ben je wel tevreden; daar zorgen we voor.

Search

Door “Toestaan” te kiezen, stemt u in met de opslag van cookies. Deze helpen uw ervaring op de website te verbeteren en helpen ons onder andere met het gebruik van onze website te analyseren. Bekijk onze Cookie Voorwaarden voor meer informatie.